Elektriroller Peugeot e-vivacity

Eseme ID: 108772318 Seisukord: kasutatud
Oksjon on lõppenud
Lõpphind: 438.00 EUR
Pikenev lõpp: 10 minutit
Algusaeg: L 12.05.2018 14:47:43
Lõpuaeg: L 26.05.2018 15:11:13
Vaadatud: 966
Viimati pakkus: varjun
Järelmaksuga ostes alates 23.00€ kuus
Seisukord: kasutatud
Asukoht: Tallinn, Harjumaa, Eesti
Kogus: 1
Transport: Järeletulemisega
Maksmine: sularahas, deposiidikandega
Müüja: Andrekas100% / 31 / Vaata müüja teisi esemeid
Mark: Peugeot Mudel: e-Vivacity
Aasta: 2012 Sõiduki tüüp:
Kere tüüp: Kütus:
Käigukast: Vedav sild: tagavedu
Mootori võimsus: Mootori töömaht:
Odomeetri näit: Värv:
Uksi: Kliimaseade: Ei

Pakkuda veaga elektriroller Peugeot e-Vivacity.

Väljalaskeaasta 2012, sõitma hakanud ja rohelise numbriga arvele võetud 2014. Toodud uuena (läbisõiduga 65 km) Saksamaalt. Läbisõit 1270 km. Sõitnud eestis neli suve. Võimsus 3 kW, kiirus spidoka järgi 51 km/h (GPS-iga mõõtes 45 km/h) ja sõidukompuuter lubab täis akuga sõita ideaaltingimustel 57 km. Reaalselt liikluses tuleb läbisõiduks 45-47 km. Liitium-ioonakud 48V / 45 Ah.

Tehniliselt ja visuaalselt praktiliselt nagu uus, aga:
Kui õhutemperatuurid langevad alla +14 kraadi, siis juhtaju ei anna luba peakontaktori rakendumiseks (armatuurile ilmub „engine” hoiatustuli). Kui akut 3 tundi laadida, siis ilmselt aku soojenedes häire kaob umbes tunniks. Siis roller sõidab ilusti kuni süüdet välja ei keera. Toatemperatuuril talvitudes probleeme pole, aku peab kenasti. Kahtlustan, et viga on kinnises akuplokis olevas temperatuurianduris, mis annab ajule digitaalset signaali ja mida petta on keeruline. Tegemist on Saksa ja Prantsusmaa foorumitest tuttava antud mudeli tüüpveaga.

Olemas e-kujul:
Ostuarve, mootori asendianduri specs, peakontaktori specs, kontrolleri manuaal, elektriskeem, varuosade kataloog, tehase workshop manuaal, väljamaa foorumite lingid antud probleemi kohta, users manual.

Usun, et on olemas minust targemaid tegelasi, kes oskaksid selle käima panna, endal motivatsioon jännata puudub. Olen kaalunud kogu juhtaju ja juhtmestuse mahavõtmist ning põhikomponentide liitmist lihtsama skeemiga, ilma kontrollmehhanismideta. Saaks ilmselt ka kiirust juurde, rolleril võimsust veel reservis küllaga.

Tallinnas, Nõmmel.

Oksjoni võitja peab rolleri enda nimele registreerima, registreerimise riigilõiv jääb ostja kanda.

Küsimused müüjale

Ainult vastatud küsimused on kõigile nähtavad.

  • Kui tegemist on tüüpveaga, siis peaks ka remondi maksumus umbes teada olema?

    Eestis antud mudelit ei müüda ja Peugeoti maaletooja lahendust ei paku. Viga on tüüpne, üksühest lahendust ei ole ma leidnud. Ei ole ka väga sügavale otsingutega läinud. Mõnedel on kuuldavasti aidanud softi ülekirjutamine.

  • Aga akupargi väljavahetamine (juba 6 a. vana) lahendaks probleemi ja mis uus maksma läheks?

    Võimalik et lahendaks, ei oska garanteerida. Uute akude hinda ma ei tea. Iseenesest akude mahtuvuse probleemi või isetühjenemist ma ei ole täheldanud. Ilmselt on kuskil mingi parameeter, mis ajule ei meeldi.

  • Kas margiesindusse (Amaerv vmm) oled pöördunud? Mis nemad arvavad?

    Peugeoti maaletooja on Veltmoto, olen suhelnud, nemad ei oska diagnostida.

  • varjun küsis 22.05.2018 22:58

    Kas roller saab ka hakkama järsust mäest üles sõitmisega? Näiteks Nõmme mäest? On seda võimalik ka kohapeal vaadata/ proovida/ katsetada?

    Nõmme mägi ei ole probleem, saab vabalt hakkama, kiirus mäletamist mööda langes ehk 5 km/h võrra. Vaadata saab Nõmmel õhtuti, jätke oma kontakt.

  • varjun küsis 23.05.2018 10:16

    Tänud vastamast. Hea on teada, et selline suutlikkus on olemas. Kirjutaga palun tahaksrollerit@online.ee ja ma tulen sellega mõni õhtu tutvuma.